Vragen over reserveren

Hoe kan ik reserveren?
Een reservering maken kan zowel online als telefonisch. Daarnaast is het mogelijk om bij de receptie van het hotel te reserveren. Het maken van de reservering is onder voorbehoud van beschikbaarheid.

 

Online reserveren

Een online reservering maken is heel eenvoudig:

  1. Selecteer de gewenste aanbieding, hotelkamer of appartement. Klik op 'Prijzen en beschikbaarheid' of ‘Deze kamer reserveren’.
  2. Kies de gewenste aankomst- & vertrekdatum, aantal kamers en aantal personen. Klik op 'Bekijk beschikbaarheid'.
  3. Selecteer de gewenste kamer en klik op de button ‘Selecteer’.
  4. Voeg eventuele extra’s toe aan de reservering en klik op ‘volgende’ om jouw gegevens door te geven.
  5. Vul jouw naw-gegevens in of log-in met je account. Klik op 'Ik wil mijn boeking controleren'.
  6. Controleer de reservering, kies jouw betaalmethode* en klik op ‘Ik wil betalen’. 

Wanneer je alle stappen doorlopen hebt ontvang je een reserveringsbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.

* Heb je gekozen voor een online betaalmethode? Selecteer je bank en volg de instructies om de betaling af te ronden.
* Heb je gekozen voor ‘Betalen bij aankomst’? Dan vragen we je om het totaalbedrag bij incheck te voldoen.

 

Telefonisch reserveren

Heb je vragen over je reservering of  wil je liever telefonisch reserveren? We helpen je graag, neem contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000.

Het lukt mij niet om mijn reservering te maken. Kunnen jullie helpen?

Heb je hulp nodig bij het maken van een reservering of wil je liever telefonisch reserveren? We helpen je graag, neem contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000 of vul het contactformulier in, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Ik heb geen bevestiging van mijn reservering gekregen
Na een afgeronde reservering sturen we je een reserveringsbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.
Heb je geen bevestiging ontvangen? Check of de bevestiging in de spam of ongewenste e-mail terecht is gekomen. Is de bevestiging niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via +31 (0)72750 2000 of vul het contactformulier in.
Ik heb gereserveerd via een externe partij maar geen bevestiging gekregen

Heb je via een externe partij gereserveerd en geen bevestiging gekregen? Neem dan contact op met de klantenservice van de betreffende organisatie.

Is online reserveren en betalen veilig?

Je kunt veilig je online reservering maken via de website van Hotel in Egmond. Gegevens worden versleuteld verzonden over een beveiligde verbinding. Dit kun je zien aan het gesloten slotje in de adresbalk.

We behandelen jouw gegevens  zeer zorgvuldig en houden ons aan de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Bekijk hier ons Privacy Statement

Kan ik achteraf een kamer-upgrade boeken?

Dit is afhankelijk van de beschikbaarheid. We helpen je graag, neem contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000 om de mogelijkheden te bespreken. Of vul het contactformulier in om jouw wensen door te geven, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Kan ik achteraf extra nachten bijboeken?

Dit is afhankelijk van de beschikbaarheid. We helpen je graag, neem contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000 om de mogelijkheden te bespreken. Of vul het contactformulier in om jouw wensen door te geven, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Kan ik achteraf extra’s aan mijn reservering toevoegen?

We helpen je graag, neem contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000. Of vul het contactformulier in om jouw wensen door te geven, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Kan ik mijn verblijfsdatum nog gratis wijzigen?

Het is, onder voorbehoud van onze voorwaarden, mogelijk om kosteloos je geboekte verblijfsdatum in een van onze hotels te wijzigen tot 3 of 7 dagen voor aankomst. Dit is afhankelijk van de periode waarin jouw verblijf valt.

Heb je een verblijf in een appartement van Lido Appartementen, Appartementen de Egmonden of Natuurlijk Appartementen gereserveerd? Dan kun je de verblijfsdatum kosteloos wijzigen tot 1 maand voor aankomst.

Bekijk hier onze annuleringsvoorwaarden

Toch nog vragen? Vul het contactformulier in om jouw vraag te stellen, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Zijn er extra boekingskosten verbonden aan het maken van een reservering?

Hotel In Egmond is geen tussenpersoon, maar eigenaar van uw vakantieverblijf, wij rekenen dan ook geen extra kosten. Onder Hotelinegmond.nl vallen verschillende hotels en appartementen aan de Noord-Hollandse kust, namelijk: Hotel Zuiderduin, Strandhotel Golfzang, Hotel Mare Liberum, Hotel de Vassy, Hotel de Boei, Hotel Neptunus, Appartementen de Egmonden, Lido Appartementen en Natuurlijk Appartementen in Egmond aan Zee en Strandhotel Het Hoge Duin in Wijk aan Zee.

Lees verder over Hotel in Egmond

Andere vraag?

Heb je niet gevonden wat je zocht of nog een andere vraag? Ga dan naar onze klantenservice pagina en selecteer een ander onderwerp of stel je vraag aan ons via het contactformulier.