Vragen over het arrangement

Bij welke hotels kan ik mijn hond meenemen?

Bij welke hotels kan ik mijn hond meenemen?

Een aantal van onze accommodaties beschikt over speciale kamers/appartementen waar honden (maximaal 2) welkom zijn. Je kunt je hond, onder voorbehoud van beschikbaarheid, meenemen naar:

Voor het meebrengen van jouw hond, hulphonden uitgezonderd, vragen wij een toeslag. Belangrijk: om teleurstellingen te voorkomen is het noodzakelijk om jouw hond tijdig vooraf aan te melden bij het hotel/appartement.

*Hulphonden mogen gratis mee

Hoe laat kan ik in- en uitchecken?

Je kamer is beschikbaar vanaf 15.00 uur op de dag van aankomst. Uitchecken kan bij vrijwel al onze appartementen en hotelkamers tot 10.30 uur.

Verblijf je in de suite van Hotel Zuiderduin? Dan heb je tot 12.00 uur de tijd om uit te checken.

Waar kan ik in- en uitchecken?

Hotel Zuiderduin:
Bij Hotel Zuiderduin kunt u 24/7 in- en uitchecken.

Strandhotel Golfzang:
Bij strandhotel Golfzang kunt u 24/7 in- en uitchecken.

Lido appartementen en Hotel de Boei:
U kunt inchecken bij de receptie van Hotel de Boei als u verblijft in één van de Lido appartementen. Hotel de Boei bevindt zich tegenover Lido appartementen. De receptie van Hotel de Boei is op vrijdag geopend tot 19:00 uur, op de overige dagen tot 17:00 uur. Buiten deze openingstijden kunt u inchecken bij Hotel Zuiderduin, gelegen aan Zeeweg 52 in Egmond aan Zee.

Appartementen de Egmonden:
De receptie van De Egmonden is in het hoogseizoen geopend op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur, buiten het hoogseizoen op maandag en vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. Op alle andere dagen/tijden dient u in te checken bij Hotel Zuiderduin, Zeeweg 52 in Egmond aan Zee.

Natuurlijk Appartementen:
U kunt inchecken bij de receptie van Hotel Zuiderduin, Zeeweg 52 in Egmond aan Zee. Ook voor het uitchecken vragen wij u om naar Hotel Zuiderduin te gaan.

Hotel de Boei:
De receptie van Hotel de Boei is op vrijdag geopend tot 19:00 uur, op de overige dagen tot 17:00 uur. Buiten deze openingstijden kunt u inchecken bij de receptie van Hotel Zuiderduin, Zeeweg 52 in Egmond aan Zee.

Hotel de Vassy:
De receptie van Hotel de Vassy is op vrijdag geopend tot 19:00 uur, op de overige dagen tot 17:00 uur. Buiten deze openingstijden kunt u inchecken bij Strandhotel Golfzang, Boulevard Noord 8 in Egmond aan Zee.

Hotel Neptunus:
U kunt inchecken bij de receptie van Hotel Zuiderduin, Zeeweg 52 in Egmond aan Zee. Ook voor het uitchecken vragen wij u om naar Hotel Zuiderduin te gaan.

Hotel Mare Liberum:
U kunt inchecken bij de receptie van Hotel Zuiderduin, Zeeweg 52 in Egmond aan Zee. Ook voor het uitchecken vragen wij u om naar Hotel Zuiderduin te gaan.

Hoe kan ik reserveren?
Een reservering maken kan zowel online als telefonisch. Daarnaast is het mogelijk om bij de receptie van het hotel te reserveren. Het maken van de reservering is onder voorbehoud van beschikbaarheid.

 

Online reserveren

Een online reservering maken is heel eenvoudig:

  1. Selecteer de gewenste aanbieding, hotelkamer of appartement. Klik op 'Prijzen en beschikbaarheid' of ‘Deze kamer reserveren’.
  2. Kies de gewenste aankomst- & vertrekdatum, aantal kamers en aantal personen. Klik op 'Bekijk beschikbaarheid'.
  3. Selecteer de gewenste kamer en klik op de button ‘Selecteer’.
  4. Voeg eventuele extra’s toe aan de reservering en klik op ‘volgende’ om jouw gegevens door te geven.
  5. Vul jouw naw-gegevens in of log-in met je account. Klik op 'Ik wil mijn boeking controleren'.
  6. Controleer de reservering, kies jouw betaalmethode* en klik op ‘Ik wil betalen’. 

Wanneer je alle stappen doorlopen hebt ontvang je een reserveringsbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.

* Heb je gekozen voor een online betaalmethode? Selecteer je bank en volg de instructies om de betaling af te ronden.
* Heb je gekozen voor ‘Betalen bij aankomst’? Dan vragen we je om het totaalbedrag bij incheck te voldoen.

 

Telefonisch reserveren

Heb je vragen over je reservering of  wil je liever telefonisch reserveren? We helpen je graag, neem contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000.

Is online reserveren en betalen veilig?

Je kunt veilig je online reservering maken via de website van Hotel in Egmond. Gegevens worden versleuteld verzonden over een beveiligde verbinding. Dit kun je zien aan het gesloten slotje in de adresbalk.

We behandelen jouw gegevens  zeer zorgvuldig en houden ons aan de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Bekijk hier ons Privacy Statement

Hoe kan ik een babybedje reserveren?

Wil je een babybedje (€ 7,50 per nacht) reserveren? Neem dan contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000 of vul het contactformulier in, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Is het ontbijt inbegrepen?

Het ontbijt is inbegrepen bij het verblijf in een hotelkamer in onze hotels.

Tijden ontbijt:

  • Hotel Zuiderduin: tussen 07.30 en 10.30 uur
  • Strandhotel Golfzang: tussen 07.00 en 10.30 uur
  • Hotel de Boei: tussen 08.00 en 10.30 uur
  • Hotel de Vassy: tussen 08.30 en 10.30 uur
  • Hotel Mare Liberum: tussen 08.30 en 10.30 uur
  • Hotel Neptunus: tussen 08.30 en 10.30 uur
Kan ik gratis parkeren in Egmond aan Zee?

In Egmond aan Zee geldt betaald parkeren:

  • 1 maart tot 1 november, van 10.00 tot 19.00 uur.
  • 1 november tot 1 maart, op zaterdag en zondag van 10.00 tot 19.00 uur (per 1 januari 2023). Overige dagen geldt vrij parkeren.

Bekijk hier de plattegronden met parkeerzones.

Sommige accommodaties van Hotel in Egmond beschikken over een eigen parkeergelegenheid. Andere accommodaties stellen tegen betaling een digitale parkeervergunning beschikbaar. Hier kun je lezen wat van toepassing is bij het hotel of appartement van uw voorkeur.

Wat zijn jullie annuleringsvoorwaarden?

Het is, onder voorbehoud van onze voorwaarden, mogelijk om kosteloos je verblijfsdatum te wijzigen of om gratis te annuleren tot 3 of 7 dagen voor aankomst. Dit geldt alleen voor een reservering in een van onze hotels en is daarnaast afhankelijk van de periode waarin jouw verblijf valt.

  • Tot 72 uur vóór de aankomstdag kun je de reservering gratis annuleren. Daarna 100% annuleringskosten.
  • Meer dan 24 uur voor aankomst kun je eenmalig de boeking kosteloos wijzigen. Binnen 24 uur voor aankomst ben je gehouden € 25,- wijzigingskosten aan ons te betalen.

 Voorwaarden

  • Dit geldt voor reserveringen die je rechtstreeks bij ons hotel boekt (niet bij reservering via een boekingskantoor).
  • Deze annuleringsvoorwaarden zijn niet geldig bij de (non-refundable) Last Minute Aanbieding.

Appartementen

Heb je een verblijf in een appartement van Lido Appartementen, Appartementen de Egmonden of Natuurlijk Appartementen gereserveerd? Dan kun je jouw reservering kosteloos wijzigen of annuleren tot 1 maand voor aankomst.

Toch nog vragen? Vul het contactformulier in om jouw vraag te stellen, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Een impressie van Hotel in Egmond

Vragen over reserveren

Hoe kan ik reserveren?
Een reservering maken kan zowel online als telefonisch. Daarnaast is het mogelijk om bij de receptie van het hotel te reserveren. Het maken van de reservering is onder voorbehoud van beschikbaarheid.

 

Online reserveren

Een online reservering maken is heel eenvoudig:

  1. Selecteer de gewenste aanbieding, hotelkamer of appartement. Klik op 'Prijzen en beschikbaarheid' of ‘Deze kamer reserveren’.
  2. Kies de gewenste aankomst- & vertrekdatum, aantal kamers en aantal personen. Klik op 'Bekijk beschikbaarheid'.
  3. Selecteer de gewenste kamer en klik op de button ‘Selecteer’.
  4. Voeg eventuele extra’s toe aan de reservering en klik op ‘volgende’ om jouw gegevens door te geven.
  5. Vul jouw naw-gegevens in of log-in met je account. Klik op 'Ik wil mijn boeking controleren'.
  6. Controleer de reservering, kies jouw betaalmethode* en klik op ‘Ik wil betalen’. 

Wanneer je alle stappen doorlopen hebt ontvang je een reserveringsbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.

* Heb je gekozen voor een online betaalmethode? Selecteer je bank en volg de instructies om de betaling af te ronden.
* Heb je gekozen voor ‘Betalen bij aankomst’? Dan vragen we je om het totaalbedrag bij incheck te voldoen.

 

Telefonisch reserveren

Heb je vragen over je reservering of  wil je liever telefonisch reserveren? We helpen je graag, neem contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000.

Het lukt mij niet om mijn reservering te maken. Kunnen jullie helpen?

Heb je hulp nodig bij het maken van een reservering of wil je liever telefonisch reserveren? We helpen je graag, neem contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000 of vul het contactformulier in, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Ik heb geen bevestiging van mijn reservering gekregen
Na een afgeronde reservering sturen we je een reserveringsbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.
Heb je geen bevestiging ontvangen? Check of de bevestiging in de spam of ongewenste e-mail terecht is gekomen. Is de bevestiging niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via +31 (0)72750 2000 of vul het contactformulier in.
Ik heb gereserveerd via een externe partij maar geen bevestiging gekregen

Heb je via een externe partij gereserveerd en geen bevestiging gekregen? Neem dan contact op met de klantenservice van de betreffende organisatie.

Is online reserveren en betalen veilig?

Je kunt veilig je online reservering maken via de website van Hotel in Egmond. Gegevens worden versleuteld verzonden over een beveiligde verbinding. Dit kun je zien aan het gesloten slotje in de adresbalk.

We behandelen jouw gegevens  zeer zorgvuldig en houden ons aan de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Bekijk hier ons Privacy Statement

Kan ik achteraf een kamer-upgrade boeken?

Dit is afhankelijk van de beschikbaarheid. We helpen je graag, neem contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000 om de mogelijkheden te bespreken. Of vul het contactformulier in om jouw wensen door te geven, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Kan ik achteraf extra nachten bijboeken?

Dit is afhankelijk van de beschikbaarheid. We helpen je graag, neem contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000 om de mogelijkheden te bespreken. Of vul het contactformulier in om jouw wensen door te geven, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Kan ik achteraf extra’s aan mijn reservering toevoegen?

We helpen je graag, neem contact op met onze reserveringsafdeling via +31 (0)72 750 2000. Of vul het contactformulier in om jouw wensen door te geven, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Kan ik mijn verblijfsdatum nog gratis wijzigen?

Het is, onder voorbehoud van onze voorwaarden, mogelijk om kosteloos je geboekte verblijfsdatum in een van onze hotels te wijzigen tot 3 of 7 dagen voor aankomst. Dit is afhankelijk van de periode waarin jouw verblijf valt.

Heb je een verblijf in een appartement van Lido Appartementen, Appartementen de Egmonden of Natuurlijk Appartementen gereserveerd? Dan kun je de verblijfsdatum kosteloos wijzigen tot 1 maand voor aankomst.

Bekijk hier onze annuleringsvoorwaarden

Toch nog vragen? Vul het contactformulier in om jouw vraag te stellen, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Zijn er extra boekingskosten verbonden aan het maken van een reservering?

Hotel In Egmond is geen tussenpersoon, maar eigenaar van uw vakantieverblijf, wij rekenen dan ook geen extra kosten. Onder Hotelinegmond.nl vallen verschillende hotels en appartementen aan de Noord-Hollandse kust, namelijk: Hotel Zuiderduin, Strandhotel Golfzang, Hotel Mare Liberum, Hotel de Vassy, Hotel de Boei, Hotel Neptunus, Appartementen de Egmonden, Lido Appartementen en Natuurlijk Appartementen in Egmond aan Zee en Strandhotel Het Hoge Duin in Wijk aan Zee.

Lees verder over Hotel in Egmond